Curvette’s Weblog











{Decembrie 16, 2008}   O, blog frumos!

Asta e ultima insemnare de pe situl acesta, una mai mult administrativa. Dupa cum stiti, Gina mi-a facut cadou numele curvette.ro si mi-a construit un site care continua sa nu imi placa. Eu ma atasasem de fata de pe situl de aici, care seamana foarte bine cu mine. Ea imi ofera un site simplu, alb. Nu se pricepe atit de bine la facut situri pe cit se pricepe la tabelele ei in Excel… Eu as fi vrut sa am un scris frumos care sa faca blink blink blink, macar pe site daca pe cladire nu se poate inca. Cine imi face cel mai frumos logo cu CURVETTE?

Cine are trimiteri la situl acesta, e rugat sa le modifice catre noul site. Care vreti, care puteti. Care nu, mai rămîneţi.

Cit despre reclame, vorbiti cu Gina. Daca tot a insistat atit sa ma mut, am insistat si eu sa pastreze tot ce va cistiga avind in vedere ca bani cash de la mine n-ar primi nici picata cu ceara. S-o vedem cum face ea bani cu situl asta. Contractul mai contine si mutarea noastra impreuna in mansarda mea, la anul. Aici am avut-o pentru ca negociem de mult.

Iata si numarul de citititori al acestui site pe care il parasesc ca pe o garsoniera in Militari pe care o dau pe doua camere in Rahova.

statssite2

Cresterea de la luna la luna a incintat-o asa de tare pe Gina incit , la un momet dat, a montat inca un site sa numere cititorii:

statssite

Va multumesc tuturor celor care ati empatizat cu mine. Nu am o viata usoara si acest blog ma ajuta sa scap de o parte din povara pe care o tirasc in fiecare zi ca pe o cruce din Bamboo in Fratelli si retur.

P.S. Pe noul site, in prima insemnare o sa spun cine e cine din poza cu cateii cartofori si ma gindesc sa povestesc despre cel mai frumos Craciun pe care l-am petrecut vreodata, de cind sint prostituata. Dupa o perioada, o sa sterg toate insemnarile de aici, ele putind fi gasite doar la noua adresa. Vivat Gina!!

ASADAR, DE AZI INAINTE, POVESTILE PROSTITUATEI EMO CONTINUA PE WWW.CURVETTE.RO



alex says:

Imi pare rau ca ai sa pui reclame, a fost bine cat a durat. Intradevar, o scriitoare(sau un scriitor) atat de talentata trebuie sa castige cumva. Presupun ca asta era planul de afaceri de la inceput. Din pacate credibilitatea o sa scada foarte mult in momentul in care o sa apara ad-uri pe website, crede-ma! Iti urez bafta.



maya says:

noul site nu merge.este adresa invalida.



ba functioneaza doh!



jimerino says:

filantropica pe fata. te iubesc si o sa trec sa-i fac trafin ginei sa-si faca bani de cumparat un copil de pe piata neagra. apropos, cat dati pe un negrisor thailandez la mana a doua? e negrisor, deci munceste, e thailandez, deci se fute-n cur si….altele. il dau la prima strigare ca e o foame de craciunul asta, ceva de speriat.



YODA says:

Sa cresti mare, fata, vezi ca te urmarim si-n partea cealalta 😆



Hai, frate… :)))))))))) Macar daca erai si tu un pic mai putin previzibil…Un pic…



Catalin says:

gee. am zis acu 3 luni ca se muta pe curvette.ro 🙂 si nici nu era inregistrat domeniul;)

cat despre noul template.. hm.. imi place mai mult asta..

anyway.. link updated.. la mai multi vizitatori!



nu sufar prostia! says:

destul de high tech asa voi pt 2 fete care au studiat stiinte exotice (gen limbi si alte nebunii) si sunt preocupate de moda&stuff.

cumva ati urmat cursuri de IT la seral sau ceva? … ca vad ca aveti asa ceva notiuni de baza in domeniul asta.



Ciresica says:

Prostituata EMO ? Pfuai, vrei sa fii in trend? Iti place sa-ti tai venele, sau cum?



Stiu cum este. Si eu de multe ori ma descarc pe blog si pe mine personal ma ajuta. Eu recomand pentru a strange bani Google Add … la cat trafic ai poti castiga ceva. In caz ca nu stie Gina cum sa ma contacteze si ii explic. Craciun fericit!



bogdan says:

Nu va mai imbatati cu apa rece. Totul a fost premeditat. A crescut acest blog pentru ca in final sa deschida un site care sa-i aduca niste bani dni reclame. Citesc si eu blogul pentru ca este distractiv, dar bag mana in foc ca in spatele lui nu sta in nici un caz o prostituata.



Cineva ca mine says:

Doamne ce porcarie…



era mai faina tema asta ….cu fetitza verde



s3pukku says:

ma bucur ca ai sa faci bani de pe urma acestei sarade 🙂



hahahablog says:

O sa intreb aici pentru ca nu stiu cum sa fac altfel. Stiu, :-L. Cum ati reusit sa puneti widget-urile cu statistici (statcounter ma refer)? Am intrebat in stanga si in drapta si sa-mi trag palme daca am reusit.



Sabbra says:

Mda. Probabil ca am fost cea mai proasta dintre cititoarele tale. M-am lasat dusa de nas, am citit, si-o sa mai…citesc, din pacate.
Strategia de business, de marketing si de PR este intradevar de exceptie 🙂 Aplauze!Inca un gust amar, tipic romanesc!
Prostituata de lux, si-a „facut” site, pune bannere, si roaga audienta formata din tampiti ca mine, sa lucreze pentru ea gratis. Posibil ca vreun designer ahtiat dupa tine, care inca spera ca esti reala si ca te va cunoaste, o sa-ti faca site-ul gratis,probabil ca alti doritori de publicitate o sa-ti incarce site-ul cu bannere publicitare, in scopuri umanitare, s-o „ajutam” pe gina bineinteles.
Come ON! Cu cat indignarea noastra a celor ce citesc este mai mare, cu atat iti creste tie traficul.
Povestea a picat! Ai dat cu muci-n fasole la final 🙂 Anyways, good story!
Acum ai mail, blog, site, bannere, trafic, totul intr-un mare anonimat.
S-o ajutam sa faca milionul 🙂 Sa-i ajutam, pardon. Sunt o intreaga echipa! E drept, si fete si baieti, si toti gandesc pentru a o elabora pe preaminunata curvette.
Ca si filmul acela „SIMONE”.



damias cu parerea says:

the end



Biutza says:

Ah… nu-mi place ideea de a te muta, dar am incercat in final sa intru pe celalat site.. si nu imi merge 🙂 Vezi poate rezolvi cumva ..



muitorul says:

statisticile matale arata ca productia de suruburi de pe vremea lui ceausescu. Mami(tati?!), mai stinge din lumini!
Mi-a placut faza cu oleg din kiev care a facut armata la vladivostok. Adica ucrainienii fac armata in rusia si la terminarea armatei pot pastra in dulap uniforma, pe care o pot peria dupa pofta inimii, cand se intorc de la bucuresti.
Aluia de zici ca te-a pocnit peste muian, ii luasesi buletinu’? De unde stia oleg adresa lui?



teparii says:

mai mishto era saitu asta



doguletz says:

domnita, sugestie: o pagina cu titlul despre, in care sa faci o scurta prezentare a persoanei tale, oricum, f tare blogu` am sa te urmaresc si pe site 🙂



larisa says:

pos naa…no conozco esto de naaa…y tampoco me interesa..solo que mi amiga entro sin kerer…y he decidido dejar un coment,….me parece k esto es una mie….por k a parte de k el tiempo es demasiado valioso para invertirlo en porkerias como estas..,pienso k hay cosas mas importantes a las k deberiais dedicarte…quiza estes apasioanado por esto..pero no creas k es un don …sino una obsesion…



vasile says:

=)))



hai sa facem schimb de linkuri. ajuta-ma si pe mine cu niste sfaturi ca nu stiu ce sa fac. in curand, probabil vom fi colege. Respect
http://diamantnegru.wordpress.com/



vasile says:

cum iau legatura cu gina?



so says:

nu merge ….apare account suspended..@_@



dadsfsdfqwegfew says:

nasol…



andreea says:

nu e bun linkul



offf says:

hey, pacat ca nu se mai gaseste nici macar o arhivuta cu povestile tale. ai un talent incredibil la scris dupa parerea mea. i miss curvette .
sper ca esti bine oricine ai fi!



Lasă un răspuns

et cetera
